1/14

Logistik för e-handel

Logistik för e-handel betyder att vi optimerar och sköter flödet av ordrar åt dig. Vi integrerar dina system eller din butik mot vårt logistiksystem. När en order kommer in till dig syns den direkt i vårt system och vi kan påbörja arbetet med att paketera ordern enligt dina krav. När den är hanterad och klar för utleverans syns det hos dig, inklusive eventuell tracking. Skulle ordern sedan returneras eller reklameras tar vi hand om hela hanteringen och meddelar dig när det är klart.

Vi skickar dagligen ordrar över hela världen. Så oavsett om din marknad är lokal eller global löser vi att dina ordrar skickas dit dina kunder finns.

Nästan oavsett vilket system du arbetar med så kan vi integrera mot det. För en enkel hantering av integrationen mellan dina system och våra har vi vår egna IT-avdelning som tar hand om allt.

För att du ska ha närhet till ditt lager, hela tiden, vart du än är. Får du genom Partnerportalen full koll på lagervärden, orderstatus och kostnader. Där kan du följa flödet i realtid in i minsta detalj.

Med vårt Dreamteam av medarbetare jobbar vi tillsammans med allt kring din uppstart. Från planeringsstart, genom integrationen tills allt är redo för start. Allt för en så enkel uppstart som möjligt.

Kontakta oss för mer information