Partnerportalen

Även om lagret rent fysiskt är hos oss är det viktigt att du känner att du har närhet till, och full insyn i, allt du behöver veta och kunna hantera kring dina ordrar och leveranser. För att göra det möjligt har vi skapat Partnerportalen, en effektiv kommunikationsväg och ett kostnadsfritt verktyg för dig som kund hos oss. Det är anpassat för att passa både start ups och stora etablerade e-handlare, för full kontroll och spårbarhet.

Med Partnerportalen kan du följa dina produkter från ankomstregistrering till att de är lagerförda hos oss. Vidare kan du följa ordrarna ner på detaljnivå med tidstämpel för varje steg i vårt arbete och vidare fram till att slutkunden mottagit paketet. Du får en tydlig översikt med statistik för dina ordrar och den dagliga hanteringen, du kan också sköta ärendehantering och kommunikation där du direkt i portalen kan åtgärda dina order, returer eller annat.

  • Skapa leveranser manuellt utanför ditt system
  • Följa den dagliga eller veckobaserade driften i form av order- eller produktutskick
  • Lägga till konton och administrera behörighet för varje konto
  • Kommunicera åtgärder för returer som vi ska göra
  • Hämta ut rapporter på saldo, produkter m.m.

Vill du veta mer om vår Partnerportal och hur den kan ge värde för dig i arbetet med oss som 3PL? Kontakta oss genom formuläret nedan eller hör av dig direkt till någon via Kontakta oss sidan. 

Kontakta oss

Kontakta oss för mer information