Möt Emma, ansvarig för vår Kundtjänst

Snabbfakta

Att få komma till Dream och vara avdelningsansvarig på kundtjänsten känns otroligt kul. Jag ser stor utvecklingspotential och ett drivet team. Tillsammans kan vi fortsätta att utveckla och göra denna avdelning precis hur bra som helst.

Jag startade min yrkeskarriär redan som 13 åring och jobbade i 11 år som internationell modell, och precis som du säger, med världen som min arbetsplats. Att jag skulle sluta upp tillbaka i Habo var ju inte vad jag trodde då precis.

Att jag hamnade inom kundtjänst var först en ren slump. Efter alla mina år utomlands behövde jag ett jobb efter att jag hade läst upp min högskolebehörighet. Det blev Elgigantens kundtjänst. Där insåg jag hur mycket jag tycker om att lösa problem och utveckla en avdelning till att kunna ge bästa möjliga kundupplevelse. Därav har jag stannat kvar inom branschen i olika positioner. Nu senast som kvalitét och utbildningschef hos ett e-com företag.

Jag älskar musik, att gå på konserter och festivaler är något som förgyller vardagen. Det är även svårslaget med ett pussel och en kopp te eller ett glas vin framför På spåret. Jag är en sucker för frågesport och har väldigt svårt för att inse att vi inte bara kan spela en omgång till…

Det är viktigt att inte glömma bort sig själv och att ta tid för att göra det man mår bra av i den mån som passar in i vardagspusslet. Det viktigaste är nog en öppen dialog med familjen samt en väggkalender i köket, står det inte i kalendern så händer det inte.

Kontakta oss för mer information